Om meg

Jeg driver med litt ulike teknikker -i hovedsak strikking, spinning, veving og nupereller.
Håper noen av dere finner glede i å kikke innom bloggen min!

4/12/2013

Marius til liten og stor

Vet det er lenge siden jeg har blogget.
Dere trodde kanskje jeg hadde sluttet med denslags?
Men langt ifra...
Tiden strekker bare ikke til ;)

Jeg har fått strikket ferdig litt Marius-strikk.
Genser til voksen i str.L og genser og bukse i str. 2 år.


Det er ikke eieren som poserer i ny genser -heldigvis får jeg vel si, hehehe...


Var veldig kjekt å strikke i liten størrelse -ble jo riktig så nusselig!

5 kommentarer:

  1. Du har jammen ikke ligget på latsiden, sååå flotte arbeider både til liten og stor!! Nydelig :))

    SvarSlett
  2. Som ein strikkemaskin - du Sølvi! Lager dei nydelegaste masker i mønster og på einsfarga. Skjønne godt at tida går ifrå, når ein har mykje å ordne opp i. Håper "tinga" falle litt til ro nå framover!!!

    SvarSlett
  3. Godt du er tilbake i bloggverda, men kjenne til det der med at tida går for fort. Veldig fin Marius-strikk, og inspirerande for meg som nett har fått bestilling på ein tunika i det mønsteret.
    Veving på "si", me har vel alle vårt på "si".. hihi...

    SvarSlett
  4. Flotte mariusar - både liten og stor! Ja data tar tid, men flittig med pinnane er du i alle fall. Koselig med ein ny blogg hos deg er det og!

    SvarSlett
  5. Fine Mariuser! Synes i grunnen den tradisjonelle varianten med isatte ermer er finest. (sier hun som strikker med rundfelling for å slippe å klippe, hehe...)

    SvarSlett