Om meg

Jeg driver med litt ulike teknikker -i hovedsak strikking, spinning, veving og nupereller.
Håper noen av dere finner glede i å kikke innom bloggen min!

11/16/2012

Lue i Triplex


Jeg var så heldig å få litt garn av min svigerinne og nabo; blant annet noen rester med Triplex-garn. Dette hadde hun brukt da hun strikket et sett til datteren dengang datteren var rundt 5 år.

                                    
Nå er det datterdatteren som er på den alderen, og jeg tenkte at det ville være morsomt å strikke lue av restegarnet til henne.
Vet hun bruker litt stor luestørrelse, men er redd for at luen er i største laget. Vi får se...

Jeg har designet denne selv. Selv om den ble litt større enn jeg hadde tenkt, er jeg godt fornøyd med resultatet. Tro om det ikke blir flere av denne modellen?



3 kommentarer:

  1. Nydelig hue! Lekker farge og design. Ja slike kan du trygt strikke fleire av.

    SvarSlett
  2. Kjempefin lue i nydelige farger! Den vil nok falle i smak.
    Takk for kjekke innlegg på bloggen min :)

    SvarSlett
  3. Så fin den ble! Flotte farger sammen, og mønsteret ditt gav fin effekt. Jeg har noen nøster Triplex og Perlekrepp som jeg ruger på. Har ikke råd til å bruke dem.

    SvarSlett