Om meg

Jeg driver med litt ulike teknikker -i hovedsak strikking, spinning, veving og nupereller.
Håper noen av dere finner glede i å kikke innom bloggen min!

10/30/2012

7.sokkepar

Jammen meg ble det ikke en oppskrift av Bitta Mikkelborg atter en gang!
Modellen heter Ysocks, og den var veldig grei å strikke -enkel og kjapp med et flott design.


 
Jeg har strikket med Pt5 Sport på pinner 3mm.
Dette garnet hadde jeg ikke prøvd før (rett og slett fordi jeg ofte holder meg til litt tynnere garn), men det falt i smak med en gang. Herlig å strikke med, og i tillegg inneholder det 80% ull, og det er jo bare et pluss :D

2 kommentarer:

  1. Nydelig arbeid på øabbane dine, gode å ta i var dei og! :) Og Bitta sine mønster er alltid flotte!

    SvarSlett
  2. Enkle og fine sokker, og du strikkeer alltid så fint :)

    SvarSlett